Naše turistické výlety

na ktoré nemožno zabudnúť

2010    2009    2008    2007    2006    2005    2004    2003    2002

06.11.2004 Jeseň nad Trenčínom

V jednu dosť studenú sobotu sme sa rozhodli, že sa pôjdeme popozerať po okolí Trenčína. Po dlhých troch rokoch sme sa konečne dohodli aj s Trenčanmi – teda konečne znova spoločná turistika....

23.10.2004 ZOO Bratislava

Cesta tam a späť.Okolnosti nás donútili cestovať do Bratislavy autobusom skoro ráno o 5.25. Poslepiačky sme sa dopotácali na koniec autobusu a zvalili na sedadlá. Vyložili sme si nohy a urobili si pohodlie....

09.10.2004 Pamätníkmi Bielych Karpát - 9. ročník

Všetci sme sa veľmi tešili na 9. ročník tradičného turistického pochodu a ako to už chodí, na čo sa najviac tešíme, nevyjde to. Tak nejak to bolo aj s našim pochodom. Pripravovali sme sa na to ....

19.09.2004 Vyčistíme svet

Týmto podujatím sme sa zapojili do celosvetového podujatia a zároveň sme sa prvýkrát prezentovali pod značkou FÉNIX verejnosti v Starej Turej. Na ihrisku pri základnej škole sme pripravili súťažno...

18.09.2004 Ródeo 2004

Už to berieme ako samozrejmosť, že tretí víkend trávime na Rohu medzi kovbojmi a koňmi. Opäť sme sa zaradili medzi organizátorov a plnili si dohodnuté úlohy. Najnáročnejšou úlohou bolo vyberanie...

11.09.2004 Vychádzka k Dibrováku

Tentoraz sme sa vybrali na turistiku nezvyčajne skoro. Už o 8.00 sme boli všetci pri klubovni a tešili sme sa (ako kto) na pekne prežité doobedie. Cesta cez Hnilíky prebehla úplne normálne, ale keď...

26.-28.08.2004 Veľká Fatra 2004

Ako každý rok, tak aj tento sme sa vybrali známa päťka nebojácnych turistov Ja, Zdenko, Jarko, Jojko a Peťko. Teraz sme sa rozhodli zdolať Veľkú Fatru, ktorú si Zdenko predtým naštudoval v Turistickom Sprievodcovi ČSSR...

26.-27.06.2004 Stanovačka na Starej Myjave

V sobotu, po našom slávnom sneme, sme sa vydali na Starú Myjavu na stanovačku. Stanovali sme pod vlekom, ktorý vlastní Gabčin otec. Cesta bola celkom dobrá, ale hlavne zábavná. Milan si totiž zobral.....

13.06.2004 Cyklo Stará Myjava

Na tejto turistike sme sa dohodli až na Trenčianskom hrade, a preto o tom nevedel nikto okrem tých, čo tam boli. Nakoniec sme namiesto 8 prišli len 4. Pôvodne sme chceli.....

12.06.2004 Snem Matúšovho kráľovstva na Trenčianskom hrade

V sobotu, 12.6., sme boli na vynikajúcej turistike. Síce bol u nás jarmok, ale tých najzapálenejších to neodradilo. A to sú Milan, Maťa, Maja, Matúš, Jaro,.....

21.-22.05.2004 Stanovačka na Vŕškoch

V piatok poobede sme sa napriek nie práve optimistickej predpovedi počasia vybrali na prvú tohtoročnú stanovačku. Správni turisti zvládli náročnú cestu na Vŕšky pešo, ostatní uprednostnili vymoženosti.....

08.05.2004 Divadlo na Podjavorinskej 50-ke

P50 sa uskutočnila 8.mája, teda v sobotu (perfektný deň na turistiku). Zišli sme sa na Mestskom úrade a odtiaľ sme išli na miesto, kde sme hrali, pripravili sme si kulisi a čakali deti a rodičov.....

02.05.2004 Na bicykloch do Krajného

Tento pekný deň sme sa rozhodli využiť na cykloturistiku. Na Dubníku sme si obzreli miesto, kde sa hráva na P50 rozprávka. Trošku sme poupratovali a postupne sme prešli 26km...

22.04.2004 Deň Zeme

22. apríla bol Deň Zeme, to iste všetci viete, lebo sa na ňom zúčastnili žiaci a pani učiteľky. Pani učiteľky sa mohli iba prizerať ako ich žiaci šikovne riešia úlohy a otázky....

04.04.2004 Za snežienkami na Javorinu

V sobotu sme sa vydali na našu druhú turistiku tohto roku. O deviatej sme vyrazili od ľudovej školy umenia a cez Hniliky až pod Javorinu pozrieť sa, či ešte niekde nájdeme snežienky....

20.03.2004 Otvorenie turistickej sezóny

Ráno v nádejný pekný deň sme sa stretli. Vonku síce trochu mrholilo, ale nám turistom to nevadilo. Stále si v takejto chvíli spomenieme na p. Matejku ktorý tvrdil, že neexistuje zlé počasie...

21.02.2004 Turistická rozcvička s novými členmi

Na tento víkend sme sa rozhodli zaškoliť a neznechutiť našich nových členov. Preto sme sa vybrali na nenáročnú turistiku na Čachtický hrad. O štvrť na deväť sme sa mali stretnúť v sobotu na železničnej...